Moram li uvijek angažirati svoje „osobne anđele“?

Naravno da ne. Možete odabrati želite li angažirati sve „svoje anđele“, samo nekoliko njih, samo jednoga ili nijednoga. Najbolja je smjernica opet zdrav razum. Npr. ako imate rođaka ili prijatelja koji vas stalno zove i pita: „Kako je na putu?“ ili „Kada ćeš stići?“,  njega sigurno angažirajte kao svog  „osobnog anđela“. Ne želite doživjeti nezgodu zato što ste bili ometani odgovarajući na ta trivijalna pitanja.

Svaki put kada krenete na put vaš Osobni Anđeo (mama, djed, supruga i sl.) o tome će biti obaviješten i moći će cijeli vaš put pratiti na karti u realnom vremenu bez potrebe da vas zove dok se vozite i pita kada ćete doći ili jeste li stigli.

Mi posebno preporučujemo da svoje „osobne anđele“ angažirate samo kada ste statistički najranjiviji – po noći, na dugim putovanjima, na izvangradskim cestama, za lošeg vremena, kada je slaba vidljivost i slično.


Smijem li slušati glazbu u vožnji?

Ako premašite zadanu razinu glasnoće (iznad 95 db), aplikacija će vas upozoriti da zbog sigurnosti smanjite glasnoću. Da bi sustav mogao „zaključiti“ je li došlo do prometne nezgode, aplikacija između ostalog analizira i zvučnu sliku unutar automobila. Da bi sustav mogao razlikovati tipičnu zvučnu sliku unutar kabine u kojoj se sluša glazba od zvučne slike sudara, glazba koju slušate za vrijeme vožnje ne smije biti preglasna. Pojednostavljeno rečeno, ako ste pojačali glasnoću do kraja, aplikacija bi mogla zaključiti da nije riječ o glazbi nego o zvuku lomljave metala. Aplikacija podnosi relativno glasnu glazbu, ali samo do razine koja se smatra prihvatljivom za sigurnu vožnju. Ako ne smanjite glasnoću, aplikacija će i dalje normalno raditi, ali će njezina puna funkcionalnost biti ograničena u jednom parametru.


Smijem li razgovarati s mobilnim telefonom za vrijeme vožnje?

Kada je aplikacija uključena, možete pozivati i primati pozive bez ikakvih ograničenja. Za vrijeme razgovora na vrhu ekrana bit će upaljena crvena traka koja vas samo podsjeća da Putni Anđeo u pozadini i dalje radi svoj posao. Za vrijeme vožnje preporučujemo način telefoniranja „hands free“. Ako razgovarate na način „hands free“, aplikacija pruža punu funkcionalnost. Dok je sustav uključen, možete se nesmetano koristiti i bilo kojom drugom aplikacijom na svom mobitelu.


Kada je brzina prevelika?

Među podacima koje aplikacija analizira nalazi se i brzina. Ako prijeđete brzinu od 130 km/h, sustav će vas upozoriti da smanjite brzinu. To je samo upozorenje da razmislite o smanjenju brzine. To upozorenje ni na koji način ne umanjuje funkcionalnost aplikacije.


Kada ću biti upozoren da predugo vozim?

Kada vožnja traje dulje od dva sata sustav će vas upozoriti da napravite pauzu za kavu i kratki odmor da bi mogli osvježeni nastaviti putovanje. To upozorenje ni na koji način ne umanjuje funkcionalnost aplikacije.


Zašto trebate moje osobne i medicinske podatke?

Na svom korisničkom računu možete navesti određene osobne i medicinske podatke kao što su vaša krvna grupa, alergije i druge medicinski relevantne podatke bitne za uspješnu medicinsku intervenciju u slučaju nezgode. Za točnost vaših osobnih/medicinskih podataka snosite punu i isključivu odgovornost. Mi jamčimo da će vaši osobni i medicinski podaci biti dostupni isključivo medicinskom osoblju hitne pomoći, i to samo nakon zaprimljenog alarma koji je sustav aktivirao.


Tko može imati podatke o mojoj vožnji?

Za rad aplikacije Putni Anđeo potrebno je bilježiti u stvarnom vremenu određeni skup podataka (brzinu, položaj vozila, orijentaciju, glasnoću itd.). Podaci koje aplikacija Putni Anđeo skuplja tijekom vožnje ostaju automatski pohranjeni na našem poslužitelju samo trideset minuta, odnosno samo posljednjih trideset minuta podataka o vašoj vožnji ostaje pohranjeno, a svi prethodni podaci o pojedinačnoj vožnji brišu se. Zbog potreba razvoja određeni podaci pohranjivat će se na dulji rok, ali samo u takvoj formi i na takav način da ne sadržavaju vaše osobne podatke. U  slučaju nezgode samo osoblje hitne pomoći ima pristup tim podacima. Nitko drugi ni pod kojim okolnostima neće imati pristup podacima o posljednjih trideset minuta vaše vožnje.


Pokvario mi se automobil, što sada?

Bili ste svjedok prometne nezgode ili trebate pomoć na cesti jer vam se vozilo pokvarilo.  Tada koristite mogućnost tipke „Pomoć na cesti ASISTENCIJA“  

Nakon dvije minute nazvat će vas dežurni djelatnik iz kontaktnog centra i pokušati saznati od vas što se dogodilo i kakvu pomoć trebate.  Koristeći mogućnosti GPS-a vaš poziv će nam javiti točnu vašu lokaciju te olakšati i ubrzati da pomoć što prije dođe do vas.